mandag 14. desember 2009

Wilmas første tannpuss!

Idag måtte vi kjøpe Wilmas første tannbørste og utføre den aller første tannpussen! Det forløp uten problemer og den lille tanna ble pusset lenge og godt :) Hun ble faktisk sint da jeg tok den fra henne! Vi har også vært på barseltreff idag, veldig koselig å se de andre igjen! Mye som skjer på 3 uker og det var flere som hadde fått tenner og lært seg nye ting :) Foreløpig er Wilma den eneste som krabber, men det er nok ikke lenge før tempoet skrur seg betraktelig opp på treffene våre!! Deilig med litt snø og julestemning, det har jo vært rimelig fraværende de siste ukene:)

Først så slapper jeg av litt i karet mitt...


..og så er jeg klar for tannpussen!


Kjempemoro å pusse!


Sjekk den fine tanna mi!!

1 kommentar:

  1. Hei Hei. Velkommen hjem! Har fulgt dere på reisen;) Apropos tenner: Må bare si at Alinas to tenner var oppe da hun var 4 måneder. Nå er hun 7 måneder og vi kan se 6(!!!) tenner stikke ut, oppe i gummen hennes!! Har dere hørt?????! Ellers ønsker jeg dere en god jul. Håper vi får mulighet til å treffes på nyåret:) Klem fra Iselin

    SvarSlett