mandag 1. mars 2010

SpinnWilma...

Idag har vi hatt siste barseltreffet med oss tre som er igjen, litt vemodig at denne tiden er over..Men vi tre kommer nok til å holde kontakten for jentene har jo blitt bestevenner! Vi har litt småplaner om en aldri så liten jentetur (selvsagt uten barn og samboer:) Herlige jenter som Wilma og jeg har hatt masse gode opplevelser med dette året. En annen fin ting som har skjedd idag er at MamMaria er skrevet ut av sykehuset og har kommet hjem igjen! Deilig at alt er over nå!! Wilma har vært litt crazy idag, så midt i litt ivrig lek så skallet hun i gulvet og slo de små tennene sine i overleppa og blodet fosset! Huff, lille tøffa...Gikk ikke så lang tid før hun var tilbake i form og fikk herje fra seg i sofaen før vi roet ned med et deilig kveldsbad :) Wilma blir helt vill når hun får herje (helst naken) i sofaen før kveldsstellet :)

Wilma koser seg med bestevennene sine Ingri Sofie og Vilde Sofie

Godjentene

Litt voksentid mens jentene leker er viktig

Vår egen lille Mozartine

SpinnWilma i form

Finingen vår..

Herje litt i sofaen før leggetid er lov!

Bøllefrø...

iiiihhhhaaaa

Åh, nå ble jeg litt sliten..

Jeg fant, jeg fant....en rosin!!mmmm

2 kommentarer:

  1. Jeg er glad i Wilma jeg. Du er bare helt nydelig. Gleder meg til neste besøk. Suss fra "tante" Linn.

    SvarSlett
  2. Og Wilma er glad i tante Linn! :) Kom, kom på besøk! suss

    SvarSlett